RSS 2.0

Är i bålsta

Igår var jag hemma från skolan igen.

Gick upp på morgonen osv men sen failade jag när jag skulle åka.
Jag har iaf pratat med lärarna på skolan så det är väl bara att hoppas på att dom förstår vilket vissa kan ha väldigt svårt att göra ibland.
Låg och kollade på Eternal sunshine (igen).
Sedan åkte jag till Stockholm på kvällen.
Mötte upp Sofia sedan åkte vi till café 44.
Det var spelning där Meleeh och Suis la lune.
Det var fler band som jag inte minns vad dom hette.
Efter spelningen åkte jag med till Bålsta.
Jag och MT gick till Fredrik en stund men sedan gick vi hem till MT och sov.
Jag var rätt död.
Idag åker jag till Stockholm igen och letar praktik och lite sådant.
Nu ska vi börja göra oss ordning osv.

xx

Kommentarer
Postat av: sanna

haha jag gick ocksp expo! skulle ocksp tagit studenten till våren men jag hoppade ju som sagt av tyvärr.

expo ärsååååå tråkigt om du frågar mig, triv du med det?:)

2009-11-06 @ 16:36:19
URL: http://buckwheat.blogg.se/
Postat av: Sarah

Hej! Hittade hit efter att ha hittat Martins blogg på en "skvallerblogg" där han blev utsedd till löjligaste blogg. HÅLLER INTE ALLS MED! Han verkar hur go som helst! .. Som sagt, hittade hit sen och gillar din blogg också. Jag lider av svår ångest sen flera år tillbaka. Även när allt "borde vara bra" kommer den krypande.. Jag vet inte hur din är men du nämner den mk. Är det inte för privat hade det varit intressant om du pratar om de. Det är så jävla tabulagt / felanvänt.. dvs antingen så "ååh jag har sån jävla ångest" eller så håller man tyst. Suktar efter en bloggare som ärligt, helhjärtat kan snacka.. utan behov av att få synd-om-mig-feedback.



Well. Bara en tanke.. hur som kommer jag nog fortsätta titta in, du verkar döball!

2009-11-07 @ 11:27:46
Postat av: Lådan

Taack så jättemycket! Jag tycker det är jätteskönt att skriva av sig m det ist för att hålla det inne. Och jag känner att min blogg är ju valfritt om man vill läsa eller inte så folk som tycker att jag gnäller eller tror att jag bara söker efter sympati behöver egentligen inte bry sig.



Men tack så mycket, kul att du gillar den!

2009-11-08 @ 14:10:48
URL: http://fulldisclosure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig Jag heter Sofia och är 21 år. Utbildar mig till ridledare på islandshästar. Djur, film och musik är största intresset. Skriver om åsikter, tankar och känslor.

Enjoy! ENJOY!