RSS 2.0

Söndag

Söndag är fan en synonym till ångest.

I morgon är det skola.
Ska försöka gå dit.
För första gången på två veckor.
Klart att ångesten kommer smygande.
I morgon ska jag även ha mitt första "riktiga" möte med min psykiatriker på unga vuxna.
Är sjukt nervös.
Det är alltid lika nervöst att prata med främlingar om privata saker.
Men jag börjar bli van.

Känner för att lägga mig under täcket tills det blir sportlov.
Idag har jag mest legat.
Det är skönt att ha dagar man ligger under täcket.
Bara slippa tänka.
Jag kollade på film med Skrållan och Svippa.
Djur är en av de bästa antideppmedicin som finns.
Dom förstår alltid på något konstigt sätt.
Dom sviker aldrig.
Framförallt är dom alltid tillgängliga.

xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig Jag heter Sofia och är 21 år. Utbildar mig till ridledare på islandshästar. Djur, film och musik är största intresset. Skriver om åsikter, tankar och känslor.

Enjoy! ENJOY!