RSS 2.0

Blö

Min uppdatering är ungefär lika dålig som när trean tog över Robinson.
Men här kommer ett litet inlägg ändå.


Igår var jag som sagt i Stockholm.
Hann träffa Anton en snabbis först sedan mötte jag upp Linus och Rickard.
Senare kom MT ner.
Vi vandrade runt och jag letade praktik.
Vi gick runt ett bra tag men jag hittade inget.
Linus och Rickard skulle på nå möte så dom åkte iväg.
Jag bjöd MT på Max (snäll som jag är).
Efter vi ätit gick vi runt på stan i hundra år och kollade kläder, skor och testade parfymer.
Sen åkte jag till Uppsala igen.

Nu sitter jag i skolan och har lunch.
Slutar om fyra och en halv timme, woho.
Är så trött just nu och vill bara hem och sova.
Jag ska sova så jävla hårt!
Snart ska vi börja söka praktik osv.

Bye bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig Jag heter Sofia och är 21 år. Utbildar mig till ridledare på islandshästar. Djur, film och musik är största intresset. Skriver om åsikter, tankar och känslor.

Enjoy! ENJOY!