RSS 2.0

Grattis Martin!

Skola idag!
Fan vad bra jag är.

Som sagt det blev skola idag.
Massa APU-snack.
Stress alltså! Vad fan ska jag söka?
Funderar på att praktisera i Stockholm men jag får se.
Dags att börja söka snart då.
Hade expo resten av dagen, är snart klar med modellen och 3D-skissen.

Efter skolan blev det stan med Astrid.
Vi har inte setts på år och dagar.
Köpte en mössa, tre-pack strumpor och ögonbrynsskugga.
Sen chillade vi mest runt.
Jag sprang runt som en galning efter ett par jeans men det finns ju fan inte ett par vanliga jeans någonstans, skandal.

Snart är min garderob ihopbyggd, håller på med den nu.
Eller snarare mamma och pappa eftersom jag inte har bidragit till så mycket med snea spikar och skruvar.
Alla ska komma förbi och titta på mitt nya rum sedan!


Grattis Martin!



xx

Kommentarer
Postat av: Blondaa - Martin Lilja

HAHA förlåt för att jag svarar så sent, har virus på min dator, så den funkar bara när den vill funka haha ;)



TAACK BABY<3

2009-10-04 @ 19:45:31
URL: http://blondaa.blogg.se/
Postat av: Lådan

Puss på dig <3

2009-10-04 @ 22:11:57
URL: http://fulldisclosure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig Jag heter Sofia och är 21 år. Utbildar mig till ridledare på islandshästar. Djur, film och musik är största intresset. Skriver om åsikter, tankar och känslor.

Enjoy! ENJOY!