RSS 2.0

HEJHEJHEJHEJHEJ

Precis hemkommen från Stenhagen.
Jag är en gangster.

Det är skitkallt när man vaknar på morgnarna nu för tiden.
Jättekallt när man går till bussen.
I vilket fall så tog jag mig ändå upp i morse och gick ändå till bussen.
Skoldagen rullade på som vanligt.
På webbdesignen hade vi prov i photoshop.
Det var inte överdrivet svårt så jag hoppas det gick bra.

Väl hemma fann jag min kära syster sittande i soffan.
Det blev mackor och MTV.
Sedan somnade jag framför made.
Sov i tre timmar.
Jag gick såklart upp och satte mig vid datorn.
Senare var det dags att bege sig mot Stenhagen mot Moa och Emma.
Vi gick till IcaMaxi och köpte lite smått och gott.
Jag skulle köpa energidricka men för det första var jag osäker på om det verkligen var åldersgräns på dom för det andra hade jag inge leg med mig.
Jag fattar inte varför man ska vara myndig för att köpa det?
Kan den som vet förklara det för mig?

I morgon ska jag och Sanna ner på stan och tröstshoppa!
Brukar bli mycket av det på hösten.

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är 15 års gräns på energi dricka ^^

2009-10-10 @ 14:25:36
Postat av: Lådan

HAHAHA är det sant! Fan vad illa

2009-10-10 @ 14:39:15
URL: http://fulldisclosure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig Jag heter Sofia och är 21 år. Utbildar mig till ridledare på islandshästar. Djur, film och musik är största intresset. Skriver om åsikter, tankar och känslor.

Enjoy! ENJOY!