RSS 2.0

Helgen

Sämsta uppdateringen, jag vet.
Fredag:
Jag hade tänkt ha en chillkväll framför tv:n men planerna ändrades drastiskt.
Jag, Sanna och Sofia satt och kollade på Idol.
Samuel ringde och lyckades övertala oss att komma på maskerad.
Vi improviserade någon slags outfit.
Sanna var kanin, Sofia var någon slags sjöman(?) och jag var typ afterski-nörd.
Det var en kul fest.
Bara nya människor.
Men jag lyckades dricka för mycket så jag spydde först sedan däckade jag.
Det kallar jag stabilt!



Fina bilder från helgen

Lördag:
Var sjukt bakis hela dagen.
Åkte och satte i löshår på Malin på förmiddagen.
Sedan åkte jag hem och sov hela dagen.
Vaknade vi middagstid och började fixa mig för fest igen.
Kastade i mig en Billy's.
Malin, Adam och Lovisa kom över och förfestade.
Senare kom Karro, Alma, Anna och Ottilia och vi drog till Anna.
Det var lite lam stämning tycker jag.
Sedan kom festen igång mer.
Men jag och Adam lullade mest runt och gjorde allt och ingenting.
Vi åkte hiss upp och ner och sprang runt och satte på bra musik.
När festen började dö ut drog jag, Malin, Adam, Lovisa, Ellinor och Erika till Max för att fyllekäka.
Det är lite jobbigt att vandra runt onykter i högklackat men det gick.
Vi åkte taxi hem med en galen taxichaufför.
Ellinor sa åt honom att köra snabbare och såklart gjorde han det också.
Vi flög i baksätet och jag satt och asgarvade medan Malin var rädd haha!
Jag kom hem runt fyra.
xx

Kommentarer
Postat av: ammii

var inte vi festens medelpunkt? det är vad jag kommer ihåg i alla fall... höh! och chaffisen var rolig :D

2009-10-20 @ 19:59:12
Postat av: Lådan

HAHAH vi var festen elit :D

2009-10-20 @ 20:26:11
URL: http://fulldisclosure.blogg.se/
Postat av: Aiiiiiiiiiiiiiiiiina

ahahahahahaha jusste det hade jag glömt! hahahahah och jag hittade inte mitt bälte så jag fick panik och bah flöööög hahaha

2009-10-21 @ 11:53:49
URL: http://drunkenoughtodance.blogg.se/
Postat av: Lådan

Det ägdeeee hahahah!

2009-10-21 @ 13:01:10
URL: http://fulldisclosure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig Jag heter Sofia och är 21 år. Utbildar mig till ridledare på islandshästar. Djur, film och musik är största intresset. Skriver om åsikter, tankar och känslor.

Enjoy! ENJOY!