RSS 2.0

hora

Jag är helt död.
Jag orkar inte.
Förlåt för dålig uppdatering men jag har varit ganska trött på senare dagar.

Jag sitter och pluggar språkhistoria nu och det suger så jävla hårt!
Jag fattar inget och jag kan inget.
Helt värdelös fakta också.
Funderar på att skita i skolan i morgon för det här går inte.
Jag sover hela tiden.

Har sovit tre timmar idag.
Somnade klockan nio igår.
Jag är helt död ändå, känner mig konstant nerdrogad.
Som ett vandrande lik.

I morgon åker jag till Stockholm.
Ska leta praktik och passa på att träffa Anton, Linus och MT.
Det blir nog rätt skönt att göra något kul än att sitta här och dö.

Nu ska jag plugga lite till tror jag, sen sova.
xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig Jag heter Sofia och är 21 år. Utbildar mig till ridledare på islandshästar. Djur, film och musik är största intresset. Skriver om åsikter, tankar och känslor.

Enjoy! ENJOY!