RSS 2.0

höstlov

Sämsta uppdateringen ever.
Men jag är lite apatisk på något vis.
Jag vet inte.

Känns som jag suttit inne hela lovet.
Det är ungefär vad jag gjort också.
Martin och Denniz har bott här några dagar så något har jag ändå gjort.
Åsa var här igår.
Vi svullade med godis och kollade film.

Igår var jag på Unga vuxna för att träffa min psykiatriker.
Hon verkade helt okej.
Inga konstigheter så att säga.
Det är mycket mer professionellt än BUP.
För hon är specialinriktad på min ev diagnosiska sjukdom.
Känns ändå ganska bra.
Det är ändå sorgligt att lämna BUP såklart.

Jag vill vara kär.
Det är så härligt.
Och jag vet exakt vem jag vill vara kär i.
För du är så underbar.

Nu ska jag duscha.
Sen beger jag mig till farmor och städar.
puss puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig Jag heter Sofia och är 21 år. Utbildar mig till ridledare på islandshästar. Djur, film och musik är största intresset. Skriver om åsikter, tankar och känslor.

Enjoy! ENJOY!