RSS 2.0

I t-shirt och trosor och knullrufsfrisyr

Jag ångrar mig den här dagen var nog sämre.
Hemma idag igen.
Vaknade upp bredvid Martin.
Vi låg och skrattade hela natten.
Mamma var också hemma.
Fick världens hemskaste nyhet när jag gick upp.
Fan fan fan fan.
Varför blev det såhär.
Så jävla sämst.
Har bara lodat runt hela dagen.
Kollat på film.
Skulle till BUP men det blev inget av det.
Ringde till Ungdomshälsan så jag ska dit på torsdag också.
Måste hitta praktik.
Jag orkar inte.

xx

Jag älskar när du rör mig. Och när du är här. 
Och jag hatar mer än allting att du inte kan bli kär. 
Jag önskar mer än nånting att det fanns alternativ
till detta bittra, torra, trötta slöseri med liv. 
Men jag måste konstatera, fan det känns helt oerhört,
att det jag älskade med oss har själva kärleken förstört.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig Jag heter Sofia och är 21 år. Utbildar mig till ridledare på islandshästar. Djur, film och musik är största intresset. Skriver om åsikter, tankar och känslor.

Enjoy! ENJOY!