RSS 2.0

midnight meat train

Midnight meat train:
Handlar om en kille som är fotograf.
Han går runt och fotar allt möjligt han ser.
Mest människor på stan.
Plötsligt börjar det försvinna människor.
Killen blir indragen i fallet och lyckas med hjälp av sina bilder reda ut mer och mer.
Jag tycker den var mer äcklig än läskig.
Skulle kalla det en thriller.
Inte så jättebra.
Jag kollade lite halvt på filmen eftersom jag var frånvarande men jag hängde ändå med i handlingen.
Inte världens mest sevärda film om man säger så.
2/3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig Jag heter Sofia och är 21 år. Utbildar mig till ridledare på islandshästar. Djur, film och musik är största intresset. Skriver om åsikter, tankar och känslor.

Enjoy! ENJOY!