RSS 2.0

öh

Har varit en konstig dag idag.
Gått jättefort.

Vaknade och försov mig.
Dushade snabbt och drog till Malins skola.
Hann inte äta så mycket så vi gik förbi Pressbyrån och köpte frukost.
Sedan gick vi till ungdomshälsan.
Det var panik.
Ligga och sära på benen inför en främling.
Som tur var fick jag ingen man.
Sedan fick jag ta lite blodprover.
Efter det gick jag och Malin ner på stan och åt falafel.
Sedan var jag tvungen att tröstshoppa en BH, hämtade även ut lite mediciner.
Har nu tre mediciner om dagen som jag ska proppa i mig.
Sedan gick vi och drack kaffe.

Nu sitter jag och kollar skräckfilm med Sanna och Phille.

xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig Jag heter Sofia och är 21 år. Utbildar mig till ridledare på islandshästar. Djur, film och musik är största intresset. Skriver om åsikter, tankar och känslor.

Enjoy! ENJOY!