RSS 2.0

sunday night arrives

Söndagskvällar = ångest?
Jo så är det väl lite men värre kunde det väl varit.
Mest allt plugg som tar kål på mig.


Helgen har varit helt chill.
Har fått en del gjort och det är jätteskönt.
Träffat roliga människor osv.
Idag har jag pluggat lite.
Senare handlade jag med familjen + Phille.
Köpte massa godis osv.
Har inte hänt något intressant idag.

På tisdag eller onsdag åker jag till Stockholm och chillar med folk.
Annars ser veckan rätt chill ut tror jag.

Vill att det ska bli november.
Massa bra spelningar osv.
Oktober kommer vara så jävla segt men det har ändå gått rätt snabbt.

Gud jag måste börja träna!
Har funderat på att börja simma, det är inte så jobbigt haha.
Måste börja äta nyttigt också för jag har börjat svulla som fan.
Har iofs gått ner lite i vikt men jag har nog gått upp efter denna helg haha!
Jag har kommit på att jag har sämst kondition och har blivit mycket svagare i musklerna, kanske sedan min kära kusin flyttade till Umeå (han tränade alltid med mig förut och körde slut på mig totalt) och sedan jag slutade rida.
Ska börja rida så fort jag får mer chill schema.
Nej men jag tränar knappt något längre men jag har ingen ork eller motivation.

Nu ska jag plugga vidare och snart sova.
Puss puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig Jag heter Sofia och är 21 år. Utbildar mig till ridledare på islandshästar. Djur, film och musik är största intresset. Skriver om åsikter, tankar och känslor.

Enjoy! ENJOY!