RSS 2.0

For a pessimist, I'm pretty optimistic

Hemma idag igen.
HUVUDVÄRK!

Har som vanligt inte fått så mycket gjort idag.
Men jag har rensat lite mer i rummet och gått på promenad med Hampus.
Sen kom pappa och hämtade mig och vi åkte till max och käkade lunch!
Sen åkte jag till BUP, det gick bra iaf.

Har suttit och tittat på gamla bilder.
Shit nostalgitripp!
Det är så knäppt att kolla tillbaka, väcker så mycket känslor.
Allting har förändrats så himla mycket de senaste åren.

Hahaha jag var snygg, vad hände liksom?

Nu sitter ja och pratar med Joss.
Snart kommer Denniz med choklad och film, vi ska klla idol också.
xx


Kommentarer
Postat av: jossan

Du var snygg då men änhnu snyggare nu<3

2009-09-30 @ 19:04:37
Postat av: Hemlig igen!

agree,snyggare nu..

2009-09-30 @ 20:27:18
Postat av: Lådan

hahah såg ut som en liten benig fjortis :P:P

2009-09-30 @ 22:45:55
URL: http://fulldisclosure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig Jag heter Sofia och är 21 år. Utbildar mig till ridledare på islandshästar. Djur, film och musik är största intresset. Skriver om åsikter, tankar och känslor.

Enjoy! ENJOY!