RSS 2.0

Fribiljett mot himlen

Dålig uppdatering, jag vet.
Det har varit lite fullt upp senaste dagarna.
Ska försöka sammanfatta mina senaste
dagar här tänkte jag.

Torsdag
Det var spelning på 44:an. How Things Proceed spelade och det var därför jag kom dit. MT var skitbra såklart! Spelningen var rätt chill inte så mycket folk men det är alltid kul att träffa folket man inte träffar så ofta eftersom man bor i jävla Fittsala.

Helgen
Helgen har spenderats på Gräsö hos min Joss. Det var underbart. Precis vad jag behövde men nu vill jag bara åka tillbaka.


I övrigt har det hänt lite konstiga saker.
Höjt medicindosen.
Har jättekonstiga känslor för folk runt om mig.
Går inte att förklara hur det känns.
Orkar inte skolan längre.
Men vem orkar egentligen? Vad orkar man egentligen?

Puss puss


Nu skulle jag inte säga nej till en fribiljett mot himlen
Är du ute någonstans?
I natt drömde jag om dig och det väckte gamla minnen
Jag fick aldrig någon chans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig Jag heter Sofia och är 21 år. Utbildar mig till ridledare på islandshästar. Djur, film och musik är största intresset. Skriver om åsikter, tankar och känslor.

Enjoy! ENJOY!