RSS 2.0

Hårinpackning 1

Ingredienser:
1/2 banan
1/2 avokado
1 & 1/2 dl olivolja

Mixa ihop ingredienserna med en stavmixer för
bästa resultat annars med en vanlig mixer.
Se till att det inte finns några klumpar i smeten.
Applicera i håret och låt det sitta i ca 30 min.
Skölj ur noga med schampo.
Tänk på att frukterna måste vara mogna annars blir det bitar i inpackningen och den blir svårare att applicera.

Resultat:
Håret känns lite lite mjukare och är ganska lätt att kamma igenom.
Annars märker jag inte så jättestor skillnad.
Jag tror nästan det funkar lika bra med bara olivolja men jag vet inte.
Jag hade hört innan att det skulle vara svårt att skölja ur denna inpackningen men det tycker jag inte var något större problem.

Good luck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig Jag heter Sofia och är 21 år. Utbildar mig till ridledare på islandshästar. Djur, film och musik är största intresset. Skriver om åsikter, tankar och känslor.

Enjoy! ENJOY!