RSS 2.0

Livrädd med stil

Nu är jag jätteseg för jag har
haft världens huvudvärk idag
och jag har även sovit en timme.
Märker redan hur jag börjar
göra massa stavfel här.
Jaja anyway sammanfattning av dagen.

Hade mediekommunikationsprov på morgonen, det gick väl hyffsat hoppas jag.
Annars är onsdagar en väldigt chill dag.
Var så god mat att jag, Emma och Moa åt två ggr idag eller
Moa åt iofs bara en mm fatsoLådan.
Fick sluta tidigare idag skönt skönt!

När jag kommer hem har jag fått ett brev från akademiska sjukhuset.
Det var med ångest jag öppnade brevet.
Och precis som jag misstänkt har jag förflyttats till Vuxenpsyk.
Jag vill inte sluta på BUP, jag har världens bästa läkare och terapeut.
JAG VILL INTE.
Jag undrar hur många ggr jag suttit och  dragit min livshistoria för folk.
Det börjar bli lagotm tröttsamt.
Fattar inte varför man ska byta när man trivs med hur det är.
En skillnad är att Unga vuxna kan sätta diagnoser.
Men jag får väl bara face the fact, det kanske inte blir så illa som jag tror.
Och personalen från Bup ska vara med på första mötet och det känns väldigt skönt!
Så nu har jag fått hem tusen formulär som ska fyllas i
(undrar hur många ggr jag suttit och fyllt i formulär om mitt mentala tillstånd).

Nu är man ledig till söndag och i morgon kommer min kära syster hem igen!
Man kanske ska hitta på något fint till henne.
Om jag orkar... hehe.

Idag ska folk tydligen till BJ men jag tror ärligt talat inte att jag pallar,
känner typ ingen som ska dit heller förutom Simon.

Långt inlägg ska inte dryga ut mer.
Kommer ev ett inlägg senare i kväll.
Puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig Jag heter Sofia och är 21 år. Utbildar mig till ridledare på islandshästar. Djur, film och musik är största intresset. Skriver om åsikter, tankar och känslor.

Enjoy! ENJOY!