RSS 2.0

Nyvaken

Jag är så jävla trött.
Det är höst.
Jag är sjuk.
Det är kallt.

Måndagar = veckans längsta skoldag.
Började 08.30 med livskunskap.
Vi fick lära oss att utföra en enkel hypnos på varandra.
Det var jättehäftigt eftersom det verkligen fungerade.
Sen hade jag håltimme.
Moa och Emma var hos tandläkaren så jag satt och snackade med vaktis i hundra år.
Haha räddaren i nöden.
Sen slutade jag 16.45, yey.
Hela dagen har jag haft huvudvärk, illamående och extremt ont i magen.
På bussen hem var jag seriöst orolig att jag skulle spy, och det blev ju inte bättre av att chauffören körde som en kratta och att världens jobbigaste tjejer satt och snackade bakom mig.

När jag kom hem proppade jag i mig mackor sen har jag sovit fram till nu.
Jag känner mig fortfarande halvdöd.
Både mamma och pappa jobbar över i kväll så snart blir det värma nå mat osv fast egentligen är jag verkligen inte hungrig.

Nu vill jag spy upp mina inälvor och hoppa med huvudet före ner från balkongen för jag har så jävla ont!
Ska plugga snart.
Inte så sugen på det.
Puss puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig Jag heter Sofia och är 21 år. Utbildar mig till ridledare på islandshästar. Djur, film och musik är största intresset. Skriver om åsikter, tankar och känslor.

Enjoy! ENJOY!