RSS 2.0

Pressure

Fan vad jag inte orkar just nu.
Jag vet inte varför jag klagar.
Och det känns alltid lika patetiskt att sitta här och skriva om sina känslor.
Men ibland känns det som det enda sättet att i stunden få ur sig en del.
När Malin är i Turin känner jag mig handikappad.
Moa är sjuk.
Och frågan jag alltid ställer mig själv, varför kan jag inte få bo nära min Joss?
Jag kan inte hantera mina relationer längre.
Men just nu tänker jag inte kämpa längre för att hålla ihop några relationer för jag orkar inte.
Jag är inte desperat efter kompisar heller för jag har dom bästa vid min sida men jag saknar jävligt många just nu.
Skulle helst gräva ner mig i under jorden och stanna där ett tag.
Jag får verkligen inte faila med skolan för då kommer allt rasa igen men just nu har jag verkligen inte lust att gå dit.

Och juste jag vill ha massa snö just nu.
Kan vi inte bara spola förbi hösten?
Jag hatar höstens alla färger.
Jag hatar när löven ligger som en brun matta på marken.
Vädret suger.
Hejdå.

Kommentarer
Postat av: din joss

Tillsammans vi står och vi faller genom eld

Jag går genom allt för dig

Tillsammans vi står och vi faller

Över berg och hav ska jag bära dig

När vi blir gamla tillsammans och regn blir till snö

Står jag vid din sida, inte rädd för att dö.



Jag är din tills du inte vill.

2009-09-29 @ 23:39:00
Postat av: Lådan

För alltid <3

2009-09-29 @ 23:52:35
URL: http://fulldisclosure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig Jag heter Sofia och är 21 år. Utbildar mig till ridledare på islandshästar. Djur, film och musik är största intresset. Skriver om åsikter, tankar och känslor.

Enjoy! ENJOY!