RSS 2.0

Sjuk

Blev hemma idag trotts allt.
Vaknade med huvudvärk och halsont så jag bestämde mig för att stanna hemma.
Klev upp vi tiotiden någon gång.
Då kom illamåendet igen.
Blä.
Jag har kommit på att det kan bero på biverkningar av medicinen.
Jag läste att det är vanligt med huvudvärk, illamående och yrsel.
Det stämmer ju in perfekt på mina symptom.
Så det verkar vara biverkningar kombinerat med ett virus.
Moa och Emma är ju också sjuka så jag gissar att vi kan ha smittat varandra.
Idag har jag väl inte gjort så mycket.
Har inte orkat.
Kollat lite på Top Model, lagt över musik och bilder från gamla datorn samt städat av skrivbordet.



Detta blir dagens låt och dagens video.
Vill se andra Twilight-filmen men jag funderar på att läsa böckerna först.
Har ju hört att dom ska vara jättebra!

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig Jag heter Sofia och är 21 år. Utbildar mig till ridledare på islandshästar. Djur, film och musik är största intresset. Skriver om åsikter, tankar och känslor.

Enjoy! ENJOY!