RSS 2.0

Torsdag

Känns som att jag inte har något vettigt att skriva,
men det behövs nog ändå en uppdatering.

På förmiddagen har jag suttit och spelat gitarr mest.
Har även kollat på flera avsnitt av Top model Australia.
Jag förstår inte hur vissa kan söka dit utan att kunna ta emot kritik.
Det var en tjej som började grina för minsta negativa kommentar.
Är det något yrke man måste kunna ta kritik så är det väl ändå modellyrket.
Man ska väga ett visst antal kilo, måste se ut på ett visst sätt osv.
Det är nog ett yrke som är hårdare än dom flesta förväntar sig.
Fast dom får ett plus för att dom mätte BMI på alla tävlade
och dom uppmuntrade vissa att gå upp i vikt för vissa är ju helst sjukt smala.
Det ser bara äckligt ut.

Kvällen spenderades med Simon och Denniz som kom hit.
Vi tittade på"This is England".
Har sett den en gång tidigare men jag hade glömt allting.



Den får iaf 4/5 i betyg.
(Och att Woody är skitsnygg)

Nu har jag varit hos Malin.
Vi satt och dregglade framför datorn eftersom vi hittade sjukt mycket snygga kläder!
Och Malins mamma hade bakat jättegott bröd (som vanligt).

I morgon blir det stan med Syster yster som är hemma nu, fast hon sover såklart hos Phille i natt.

Nu ska jag sova.
Godnatt.

Kommentarer
Postat av: hemlig!

Så du spelar gitarr också? Gud vad roligt. Även jag är instrumentalisk.



Hoppas du får en bra helg..



http://www.youtube.com/watch?v=iEgNYi03CWo

2009-09-25 @ 17:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig Jag heter Sofia och är 21 år. Utbildar mig till ridledare på islandshästar. Djur, film och musik är största intresset. Skriver om åsikter, tankar och känslor.

Enjoy! ENJOY!