RSS 2.0

Fuck kulturnattan

Idag är det kulturnatten och jag ska inte gå!
Alltså vad fan går det ut på? Massa fulla fjortisar som hänger i stadsparken.
Och det här med att träffa gamla kompisar som ser ner på en så jävla hårt för att man blivit "emo" och inte vuxit upp, skulle inte tro det va!
Nej jag beger mig till Bålsta på electroparty som sagt, det är pepp! Har inte träffat människorna där på jättelänge.
Och nu håller jag tummarna för att Blondaa ska följa med, hoppas!
På fest är vi oslagbara!
Annars åker jag hem till MT relativt tidigt och fixar mig där.

Langar kanske upp en bild på min sexiga electro-outfit senare.


Ice ice baby! Ikväll är det fest



Puss puss

Kommentarer
Postat av: Josefina Eliasson

Ta hand om dig och hälsa familjen MVH Josefina Eliasson på Gräsö med familj

2009-09-13 @ 09:04:10
Postat av: hemlig :)

ja, skicka upp en bild!



http://www.youtube.com/watch?v=UX7LZz1TFkw&feature=PlayList&p=027D48A894828895&playnext=1&playnext_from=PL&index=15

2009-09-13 @ 12:50:17
Postat av: Blondaa - Martin Lilja

HAHAH SÅKLART JAG FÖLJDE MED ;>



HAHA JOSSANS KOMMENTAR

2009-09-13 @ 16:11:06
URL: http://blondaa.blogg.se/
Postat av: Jossy

Hoppas alla fatta att jag drev x)

2009-09-14 @ 12:34:28
Postat av: Lådan

hahah jag fattade iaf ;D Puss på er mina tre trogna läsare hahahah!

2009-09-14 @ 20:04:03
URL: http://fulldisclosure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig Jag heter Sofia och är 21 år. Utbildar mig till ridledare på islandshästar. Djur, film och musik är största intresset. Skriver om åsikter, tankar och känslor.

Enjoy! ENJOY!