RSS 2.0

Sha

Hej bloggen!
Idag har det varit en chill dag. Har inte hänt så mycket har varit i skolan osv.
Jag är inne i någon slags ekonomisk kris!

Det är dags att börja spara pengar på riktigt!
Denna månaden ska jag:
• Beställa kläder från diverse sidor
• Köpa höstjacka
• Lägga undan pengar till nästa tattoo
• Ha råd med x antal spelningar
• Åka och hälsa på diverse vänner
Jag kommer gå under
Well det kostar att vara snygg.
Nu Jobbar jag på att bli blond igen, går inte så bra just nu ser ut som en morot men men haha. Vi får se hur det går.
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig Jag heter Sofia och är 21 år. Utbildar mig till ridledare på islandshästar. Djur, film och musik är största intresset. Skriver om åsikter, tankar och känslor.

Enjoy! ENJOY!