RSS 2.0

Söndagsångest

Jag är sjukt trött och sliten.
Igår var det electroparty det var fan kul
Kan sammanfatta det med att jag har skrikit och jiddrat och slagit till homofober som gett sig på min kära vän Blondaa. Jag förstår inte vad folk håller på med ibland.
Det var iaf en jävligt kul fest!
Jag och Martin sov hos MT chill chill.
Vi kom överens om att MT skulle bli vegetarian så vi tummade på det.

Idag åkte Sanna norrut igen, blöö. Ska boka resa snart så jag kan hälsa på henne och åka lite bräda på samma gång!

Nu har legat och sovit, spelat gitarr, lyssnat på musik, sovit igen osv.
Är så jävla trött på det här nu men i veckan ska jag till läkaren så vi får se vad som händer.

I veckan ska jag till Stockholm eftersom MT ska spela på 44:an, peppat!
Sen ska jag till Gräsö i helgen.
Nu tror jag att jag ska jobba lite och måla här hemma. Sedan ska jag kolla på Mannen under trappan som min kära vän Sofia Larsson har varit med och spelat in!

Hoppas ni mår bra. Puss.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Vad ska du till Gräsö å göra? :O

2009-09-14 @ 12:35:49
Postat av: Lådan

Hålsa på en mycket god vän faktist :>

2009-09-14 @ 20:02:12
URL: http://fulldisclosure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig Jag heter Sofia och är 21 år. Utbildar mig till ridledare på islandshästar. Djur, film och musik är största intresset. Skriver om åsikter, tankar och känslor.

Enjoy! ENJOY!