RSS 2.0

Tja

Idag var det simning på gympan.
Men jag går i liten grupp eftersom jag hatar att visa mig bikini för massa folk.
Det var bara jag Emma och gympaläraren haha.
Anyway, vi simmade 200m och jag blev förvånad över hur dålig kondis jag har, dags att börja träna tror jag!
Sedan satte vi oss i bubbelpoolen då kom det en gubbe och satte sig mitt emot oss och satt och stirrade som fan. Vi vågade inte gå upp men tillslut skyndade vi oss upp jag och skrek "Spring Emma" haha! Och när vi tagit våra handdukar ser vi att gube också gått upp ur poolen, nice.

Nu har ju syster kommit hem och hennes kille, Phille, är såklart här. Denniz är också här och ska sova på en madrass i mitt rum i natt. Huset är fullt eftersom moster och hennes man bor här över helgen.

Nu ska jag äta Ben&Jerry's, götti götti!
Inte helt nya bilder men men

Over and out

Kommentarer
Postat av: Blondaa - Martin Lilja

haha simmade ni bara 200? :O

2009-09-12 @ 12:30:23
URL: http://blondaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig Jag heter Sofia och är 21 år. Utbildar mig till ridledare på islandshästar. Djur, film och musik är största intresset. Skriver om åsikter, tankar och känslor.

Enjoy! ENJOY!