RSS 2.0

om vi blundar

Det är en underlig känsla när man börjar hata sig själv, 
den smyger sig på, äter sig in.


Ångest ångest ångest.
Vad fan kommer ångesten ifrån och varför finns den ens där?
Gör ingen nytta alls.

Ska försöka plugga så känner jag mig lite bättre iaf.

Det var gruppterapi idag, det gick jättebra fast jag trodde
att alla vi tre som var där skulle
börja grina för vi gick in på ganska personliga saker.
Jobbigt att prata om men jag gillar
verkligen dom i gruppen, även ledarna!
I morgon ska jag åka och provrida en nordsvensk som
jag ev ska bli medryttare åt om
allting stämmer mellan oss, måste försöka fokusera på det som är bra!

xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig Jag heter Sofia och är 21 år. Utbildar mig till ridledare på islandshästar. Djur, film och musik är största intresset. Skriver om åsikter, tankar och känslor.

Enjoy! ENJOY!