RSS 2.0

Dålig update

Har haft en underbar helg i Fredriks och Oscars lägenhet.
I lördags bjöd Oscars mamma på middag, sedan blev det skräckfilm på Värmdö.
Och söndagen sov jag bort men det var bara skönt.
Men tillslut väckte MT mig genom att hoppa i min säng, göra fula rockminer, slåss och skrika.
Men på kvällen blev det häng på 44:an och det är ju alltid nice.

Att flickan är galen det kan man aldrig ändra på
För psykoanalyser kan man aldrig ändra på
Och behandlings sätt kan man aldrig ändra på
Men flickan hade drömmar och det kunde man visst ändra på


xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig Jag heter Sofia och är 21 år. Utbildar mig till ridledare på islandshästar. Djur, film och musik är största intresset. Skriver om åsikter, tankar och känslor.

Enjoy! ENJOY!