RSS 2.0

Sjuk

Blev hemma idag.
Är sjuk liksom resten av familjen.

Blir läsa och kolla film hela dagen tror jag.
Man får roa sig bäst man kan.

Nu börjar jag komma på rätt spår i skolan igen.
Jag ska börja hos en speciallärare någon gång ibland sen får vi se hur ofta det blir.
Känns bra.
Ett steg i rätt riktning.

Tänkte att jag ska försöka göra något vettigt idag.
Så jag ska försöka bli klar med diagnos-formuläret och posta det.
Sedan kommer en psykolog titta på formuläret och göra en bedömning.

Aja nu ska jag göra något annat.
Uppdaterar senare!
xx

Kommentarer
Postat av: sofia

stackare :(

Det är så tomt här i Högdalen nuu! kom hit snart.

2010-01-19 @ 14:10:22
URL: http://grakk.bilddagboken.se
Postat av: Lådan

Saknar dig och Högdalen :< Får se vad helgen har att erbjuda ;)

2010-01-19 @ 15:30:11
URL: http://fulldisclosure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig Jag heter Sofia och är 21 år. Utbildar mig till ridledare på islandshästar. Djur, film och musik är största intresset. Skriver om åsikter, tankar och känslor.

Enjoy! ENJOY!