RSS 2.0

Jag kan inte sova

Nej som sagt har försökt somna om i flera timmar nu men tillslut hamnar jag här. Fick en ångestattack igår kväll och det gjorde inte saken bättre men jag somnade tillslut. Undrar om jag ska hålla mig vaken tills skolan börjar eller om jag ska försöka somna om.

Mamma och pappas klockradio har ringt och takida spelas, takida är inget för mig och jag undrar om dom ligger där och njuter av musiken haha tror inte det.

I helgen blir det jobb jobb. Man kanske ska börja köpa julklappar också? Tycker det är så svårt att veta när man ska börja, man vill ju alltid vara i tid ändå står man där och panikköper julklappar i sista sekunden.

Hade inget vettigt att skriva egentligen ville bara sysselsätta mig en stund. Om jag blir hemma idag ska jag iaf plugga en hel jävla del.

xx

Kommentarer
Postat av: elin

okej :) ska jag skicka ett mail med mina kontouppgifter så kan du svara med din adress? Jag skickar tröjan så fort pengarna kommit in? :)

2010-11-12 @ 08:36:12
URL: http://elineek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig Jag heter Sofia och är 21 år. Utbildar mig till ridledare på islandshästar. Djur, film och musik är största intresset. Skriver om åsikter, tankar och känslor.

Enjoy! ENJOY!