RSS 2.0

history books forgot about us

Hej alla som läser detta.
Har jobbat asset av mig i skolan idag i sketchup! Vi har i uppgift att göra om i vattenfalls kafé, det är rätt kul när man väl är igång, kan ju langa upp lite bilder på det jag gjort än så länge.


Fördriver fortfarande tiden med att spela The Sims. Det duger i krig.

Mår rätt bra nu, skönt att man har bästa vännerna, familjen och sköna kollegor (saknar dock Linda). Faaan jag vill ha massa pengar så jag kan köpa en häst eller hund, behöver nå bättre att göra än att spela sims 24/7. Kan inte säga så mycket mer än att livet rullar på ganska bra just nu. Om mindre än en vecka kommer Orvar hem (woho).

Impulsförlängde håret igår. Det blev ungefär såhär.
xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig Jag heter Sofia och är 21 år. Utbildar mig till ridledare på islandshästar. Djur, film och musik är största intresset. Skriver om åsikter, tankar och känslor.

Enjoy! ENJOY!