RSS 2.0

Rösta!

Idag ska jag rösta och jag har bestämt mig nu! Har lite lust att sympatirösta på Mona för hon är så jävla stark med tanke på all skit hon får hela tiden. Men man kan inte sympatirösta på någon bara sådär, jag hoppas ändå att folk inte tar åt sig av allt multimedierna går ut med man får ta det med en nypa salt.
Hoppas hoppas inte SD kommer in i riksdagen för då tappar jag verkligen hoppet om mänskligheten, och framför allt hoppet om Sveriges befolkning. Det finns nog med rasister i landet och det blir inte bättre av att dom får sin röst hörd genom riksdagen. Det kommer inte bli bättre på något sätt bara skapa mer hat!
Så rösta idag för vi vill inte ha några rasister i vår regering.

Kommentarer
Postat av: Joss

Läs på lite mer om SD innan du anklagar dem för att vara rasister gumman. Tycker du vi ha en ba invandring politik? hahah vi kan inte ens ta hand om dom invandrare vi redan har, SVerige är ett så jävla mesigt land, det får mig att tappa tron på mänskligheten.

Btw, ganska konstigt om Sverige demokraterna är rasister, eftersom halva deras parti består av utlänningar, hmm wierd :S

puss gumsan

2010-09-22 @ 10:07:57
Postat av: Vicky

Hjälp vilken mupp som kommenterade innan!

2010-09-27 @ 23:01:33
URL: http://tinyunicorns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig Jag heter Sofia och är 21 år. Utbildar mig till ridledare på islandshästar. Djur, film och musik är största intresset. Skriver om åsikter, tankar och känslor.

Enjoy! ENJOY!