RSS 2.0

Torsdag

Sitter och lyssnar på Bob Dylan och slappar. Jag borde plugga men vem fasen orkar? Har precis städat (så mycket jag orkar dvs halva rummet ungefär) och noppat ögonbrynen och då känner jag mig jätteduktig för att jag tar tag i saker men sedan kommer det dåliga samvetet eftersom jag vet att jag borde lagt energin på annat. Jaja värre kunde man ju haft det.

I morgon åker jag till Gräsö och sover hos min Joss. Det är aspepp även fast vi bara ska chilla!


Fick ett samtal från Tyskland nyss. Kan du inte komma hem snart?

xx



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig Jag heter Sofia och är 21 år. Utbildar mig till ridledare på islandshästar. Djur, film och musik är största intresset. Skriver om åsikter, tankar och känslor.

Enjoy! ENJOY!