RSS 2.0

fredag

Det är fredag och jag skulle varit i Stockholm nu men som vanligt somnar man och sover i fleeeera timmar. Orkar inte.
Nu funderar jag på att åka ändå men då kommer jag fram så sent så jag vet inte om jag orkar. Är helt död efter den här dagen, sov så jävla dåligt i natt igen, för ovanlighetens skull..
Sitter och käkar popcorn med mami och funderar på att slänga på någon bra film och åka till jobbet från Uppsala i morgon. Känns som att jag ska somna 24/7.
Skriver mer sen osv.
xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig Jag heter Sofia och är 21 år. Utbildar mig till ridledare på islandshästar. Djur, film och musik är största intresset. Skriver om åsikter, tankar och känslor.

Enjoy! ENJOY!