RSS 2.0

Gravid

Nej detta inlägget ska inte handla om att jag är gravid!
Men just nu känns det som om alla är det och jag tycker det börjar bli lite tråkigt och uttjatat med unga mammor som bloggar. Jag menar snittåldern för tjejer som blir gravida har nog sjunkit den sista tiden och det är väl inget nytt att komma med?

Aja.
Igår var jag hos min underbara läkare!
Höjde min huörstabiliserande medicindos, ska gå och ta blodprover snart (kollar hur levervärdet, blodvärdet mm är för det är en rutin man gör för att kolla om man har kroppsligasymptom kan påverka måendet).
På eftermiddagen hade jag gruppterapi så det var bara att åka tillbaka till unga vuxna.
Älskar min gruppledare och tycker även om dom som går i min grupp mer eller mindre, men alla är snälla, bara att man känner sig bekvämare att prata inför vissa än för andra men så är det ju i alla sammanhang.
Såklart träffade jag på min individuella sjukskötare(?) när jag var på väg hem så jag bokade in en tid hos honom också. Nu är det bara två ggr kvar på gruppen (buhu) men sen blir det ev en ny grupp samt att det snart blir diagnosutredning.

Nu babblar jag bara massa, borde plugga. Skulle träffat Simon idag men han kunde inte, blö.

xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig Jag heter Sofia och är 21 år. Utbildar mig till ridledare på islandshästar. Djur, film och musik är största intresset. Skriver om åsikter, tankar och känslor.

Enjoy! ENJOY!