RSS 2.0

Trött_tjej_91

Nu är jag trött. Har pluggat lite samt varit nere och kvällsfodrat. Blir sova nu för ska ställa klockan på fem i morgon... jättepepp. Är lite less på folk som inte kan ställa upp för andra. Jag tror på karma men nu börjar jag fan tvivla. Blir bara sjukt irriterad. Jag är förresten beroende av grapefrukt haha, kan äta hur mycket som helst. Men det är jättebra för jag är jätteberoende av socker och grapefrukt minskar sockersuget och det är supergött så börja äta grapefrukt om ni har en tendens till att trycka i er massa sötsaker. I morgon har vi bara teori hela dagen men vi har en så bra lärare så det är skönt, vet ej vad vi ska snacka om dock. Sen ska jag se till att komma iväg till gymmet, måste ju bli fit for fight inför beach 2012. xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig Jag heter Sofia och är 21 år. Utbildar mig till ridledare på islandshästar. Djur, film och musik är största intresset. Skriver om åsikter, tankar och känslor.

Enjoy! ENJOY!