RSS 2.0

Våååår

Förlåt för dålig uppdatering men har jour denna vecka så jag går upp fem på mornarna och fodrar, mockar och släpper ut hästar, sen ska jag fodra tre ggr till samma dag så jag är lite trött.

Igår gjorde jag inte så mycket.
Hade en rätt lång lektion sen blev det gymma med Becka och tvätta lite.
Har haft instruktörkunskap idag och planerar en lektion jag ska hålla på måndag, lite nervös.
Så har jag tvättat ännu mer och snart blir det storstäda stugan för i morgon kommer Magnus hit och hälsar på, wiiiie!
Ska boka hemresa snart för nästa helg ska jag hem och gå på möte på Unga vuxna.
Ska försöka träffa så många som möjligt hemma, saknar alla!
Hoppas det börjar blir vår hemma för det börjar det bli här.
Jättemycket snö som smälter och plusgrader.
Gick ute i bara tröja idag, så jävla skönt.
Nu måste jag vila innan jag ska till stallet igen.
xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig Jag heter Sofia och är 21 år. Utbildar mig till ridledare på islandshästar. Djur, film och musik är största intresset. Skriver om åsikter, tankar och känslor.

Enjoy! ENJOY!