RSS 2.0

Åre

Torsdag och fredag har vi äntligen börjat rida.
Har ridit en supermysig häst som heter Valsa, är lite småkär.
På mådag ska vi rida igen.
Och vihar superbra ridlärare också, det är nice!
Igår åkte vi massa pers till Åre och gick ut.
Stället vi var på hette Dippan, typ lite halvfjortisställe.
Men det var kul ändå faktist.
Vi kom hem ca sex haha.
Folk vill ut idag igen men vet inte om jag är så pepp faktiskt kanske blir plugga och rida idag ist.
Nu ska jag hämta min tvätt woho!
I would rather just die. Go to hell and crawl back. Than let you go.
xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig Jag heter Sofia och är 21 år. Utbildar mig till ridledare på islandshästar. Djur, film och musik är största intresset. Skriver om åsikter, tankar och känslor.

Enjoy! ENJOY!