RSS 2.0

Vänner

Du är mitt allt. Ingenting kommer någosin komma emellan oss. Det spelar ingen roll vad någon säger eller gör, du kommer alltid finnas i mitt hjärta. För alltid. Din plats kommer aldrig kunna ersättas.
Du har haft en del av mitt hjärta sedan första gången vi sågs.
Jag kommer alltid älska dig.
Det spelar ingen roll hur mycket vi brukar för det löser sig alltid.
Jag minns hur du såg mig i skolan när ingen annan gjorde det.
Du var en av de första personerna jag verkligen öppnade mig själv. Har aldrig bråkat med någon så mycket som jag gjort med dig men vår vänskap har ju överlevt allt vi gått igenom.
Som jag sa jag älskar dig och kommer alltid att göra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig Jag heter Sofia och är 21 år. Utbildar mig till ridledare på islandshästar. Djur, film och musik är största intresset. Skriver om åsikter, tankar och känslor.

Enjoy! ENJOY!