RSS 2.0

Hej

Skriver väl av mig lite.

Kan inte somna pga tankar som snurrar och ställer till det, sjukt trött på mig själv just nu.
Varför kan jag inte ta tag i mitt liv?
Borde fixa körkort, söka jobb mm.
Och sen är jag trött på mina känslor.
Är så sjukt jobbiga att hantera dom ändras från sekund till sekund.
Fyfan.
Jag vill kunna gå in i ett förhållande utan att känna mig livrädd, vill inte undra hela tiden om min framtid mina mål skiftar drastiskt hela tiden.

Skulle vilja pausa tiden och styra upp allt men istället rinner tiden iväg och jag blir så sjukt stressad.

Min ekonomi är helt åt helvete.
Frågor som ständigt dyker upp i mitt huvud är;
• Kommer jag kunna skaffa hund eller häst eller sätter mitt svänga de mående stopp för mina största drömmar?
• Kommer jag någonsin kunna ha en seriös kärleksrelation?
• Kommer jag få ett jobb jag trivs med?
• Kommer mina vänner någonsin förstå hur jag inte hade klarat mig utan dom?

Allting är bara så otydligt hela tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig Jag heter Sofia och är 21 år. Utbildar mig till ridledare på islandshästar. Djur, film och musik är största intresset. Skriver om åsikter, tankar och känslor.

Enjoy! ENJOY!