RSS 2.0

I'm a weirdo

Kära bloggläsare.
Hoppas ni inte tror att jag bloggar för att få uppmärksamhet eller empati eller w/e.
Vissa har tydligen snackat lite om den (vet vilka ni är och var ni bor)!
Så snälla sluta läsa min blogg om den inte passar er smak.

Ja jag är lite konstig och inte som alla andra men hellre det än att vara som andra.
Wääh är en människa tro det eller ej och jag föddes såhär och har precis som alla andra mina dåliga dagar och perioder.
Jag har ganska stor personlighet men japp så äre, take it or leave it.

So hold your head up high girl and you'll go far. Baby I was born this way.

xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig Jag heter Sofia och är 21 år. Utbildar mig till ridledare på islandshästar. Djur, film och musik är största intresset. Skriver om åsikter, tankar och känslor.

Enjoy! ENJOY!