RSS 2.0

Tisdag.

Red för Gudmundur Einarsson idag.
Gick bra faktiskt, riktigt kul och coolt att rida för världsmästaren.
Sedan hade vi hästkunskap, ska sätta mig och plugga snart tror jag.
Fast först tvätta och gymma i think.
Var ett tag sedan jag tränade (inte ridningen då).
Inte så långt till att jag åker hem på praktik nu, wiie.


Tittade klart på Firefly för ett tag sedan.
Spännande serie men vissa skådisar var jag skeptisk till.
Dessutom lite tråkigt att det bara finns en säsong.
3.5/5
xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig Jag heter Sofia och är 21 år. Utbildar mig till ridledare på islandshästar. Djur, film och musik är största intresset. Skriver om åsikter, tankar och känslor.

Enjoy! ENJOY!