RSS 2.0

Tröööött

Ligger och degar med Celina nu.
Ska ner och babbla med en lärare snart och sen på lektion i hästkunskap, håller på att lära mig skelettets alla delar, inte helt lätt.
I kväll är det trav men jag tror jag skippar det och pluggar och gymmar ist.
Har inte så mycket mer att skriva här.
Saknar sommar i Sthlm.
Vill ha sol och värme nu!
Ska hem snart och hemma är det tydligen lite mer vår än här så får passa på att glassa under praktiken.
Nej nu ska jag börja röra mig mot skolan och mötet.

xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig Jag heter Sofia och är 21 år. Utbildar mig till ridledare på islandshästar. Djur, film och musik är största intresset. Skriver om åsikter, tankar och känslor.

Enjoy! ENJOY!