RSS 2.0

Trööööött

Har tvättat och pluggat nu, sjukt duktig man är hihi.
Snart ska jag och Emma kolla på Harry Potter, wiie vi har haft maraton de senaste dagarna. Är sjukt trött hela tiden och jag tror det beror på dåliga blodvärden typ.
Och jag måste börja söka jobb, kikar runt lite men måste fixa mitt CV och bla bla. Sugen på att flytta till Göteborg eller Stockholm faktiskt, men det beror väl lite vad jag har för jobbalternativ samt boende och allt såntdär. Nu ska jag vila en stund och senare ska jag skriva om en film som alla bara måste se!

Kommentarer
Postat av: Emilia brunett på fazhionsneakers♥

Guud vad fin header, gillar verkligen färgerna!



Har du haft en bra dag?, KRAM♥

2012-05-10 @ 18:13:38
URL: http://fazhionsneakers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig Jag heter Sofia och är 21 år. Utbildar mig till ridledare på islandshästar. Djur, film och musik är största intresset. Skriver om åsikter, tankar och känslor.

Enjoy! ENJOY!