RSS 2.0

Skevt

Mitt liv är inte på topp just nu.
Min bästa vän har opererats och det gick lite sisådär så jag går och oroar mig 24/7.
Jag har bokat tågbiljetter till Östersund på onsdag men är inte helt taggad på att åka längre, vill bara vara hos min kompis ofc.
Sen är det lite annat som inte är helt på topp så är inte jätteduktig på att blogga men hoppas ni har överseende med det.
 
Den bilden på mig är inte helt ny men tyckte att den passade in ganska bra just nu.
 
Ligger i sängen nu och ska sova iaf.
Skriver i morgon.
xx

Kommentarer
Postat av: Nathalie <3

SV: Då har vi nåt gemensamt ;) Fin blogg föressten ! <3

2012-10-14 @ 23:09:57
URL: http://nlsve.blogg.se/
Postat av: jossy

gumman du behöver inte oroa dig, jag är snart på fötter! åk till öster och ha svinkul!

2012-10-15 @ 08:48:53
Postat av: Annika

Fin blogg :)

2012-10-15 @ 13:10:17
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig Jag heter Sofia och är 21 år. Utbildar mig till ridledare på islandshästar. Djur, film och musik är största intresset. Skriver om åsikter, tankar och känslor.

Enjoy! ENJOY!